johanejdemyr117

Alla inlägg under juli 2016

Av Johan Ejdemyr - 30 juli 2016 17:40

Har varit ute och gått i rudalen och lyssnat på musik sedan så har jag spelat typ halva dagen men så har jag skrivit mycket med vendela och hon mår bra och så?. Vi kanske kommer att ses igen imorgon vi får se men jag har också städat vardagsrummet även om det är tråkigt att göra så måste det ske för jag är ju nämligen dam allergiker och då måste man ha det rent hemma så jag och ta mina tabletter i tid också annars så blir det att jag får klåda i ögonen så att jag knappast kan se ur det ögat för att det kliar så mycket etc. Men nu ska jag kolla på youtube så ni får ha det en bra eftermiddag kram. PS älskar dig vendela ???

Av Johan Ejdemyr - 28 juli 2016 22:02

Nu site jag i soffan och skriver detta inlägg via mobilen. Idag har jag varit ute och gått runt i kvarteret som heter mandolingatan som jag bor i och så att har jag spelat lite data spel som heter star wars empire at war som är ett strategi spel. det har varit ett ho och varm dag idag och juste jag har skrivit med min flickvän idag också som heter vendela min sötnos och hon är vacker slm en diamant som skiner så fint. Nu ska jag lägga mig så ni får ha det så jätte gott hejdå kram till er alla ????

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards