johanejdemyr117

Direktlänk till inlägg 30 juli 2016

Lördag den 30 juli

Av Johan Ejdemyr - 30 juli 2016 17:40

Har varit ute och gått i rudalen och lyssnat på musik sedan så har jag spelat typ halva dagen men så har jag skrivit mycket med vendela och hon mår bra och så?. Vi kanske kommer att ses igen imorgon vi får se men jag har också städat vardagsrummet även om det är tråkigt att göra så måste det ske för jag är ju nämligen dam allergiker och då måste man ha det rent hemma så jag och ta mina tabletter i tid också annars så blir det att jag får klåda i ögonen så att jag knappast kan se ur det ögat för att det kliar så mycket etc. Men nu ska jag kolla på youtube så ni får ha det en bra eftermiddag kram. PS älskar dig vendela ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Ejdemyr - 18 september 2016 19:09


Igår så var jag, vendela och hennes mamma på Liseberg och lyssnade på zara larsson. Vi kom till Liseberg 17:45, gick in och köpte biljetter sedan gick vi till stora scenen och väntade tills hon började sjunga. Det var skitroligt och mysigt att vara d...

Av Johan Ejdemyr - 11 september 2016 19:42


Hej hej här sitter en trött Johan och bloggar. Idag har jag varit med vendela sedsn så åkte vi till trädgårdsföreningen och gick runt me dans vi kollade på blommorna och vi starts oss ner då och då gör att villa. Efter en stund så åkte vi till Frölun...

Av Johan Ejdemyr - 8 september 2016 17:01


Idag har det varit chill och jag har vaknat och ättit etc är lite trött nu men jag sate mig ocv spelade just cause 3 lite och idag så skulle jag träffa min goa och söta Vendela. Jag gick hemifrån typ vid kl 12:20 så gick jag till Frölunda torg där ja...

Av Johan Ejdemyr - 5 september 2016 14:29


Hej hej idag så har jag inte gjort mycket bara spelat och sedan vid halv ett så gick jag till Frölunda torg, tog 7:ans spårvagn, åkte till kapellplasten och möter min flickvän Vendela. När vi mötes så kramades vi, väntade vi sedan tills nästa 7:a sku...

Av Johan Ejdemyr - 1 september 2016 17:46


Hej på er. Isag gick jag upp 09:00 för att träffa min söta älskling vendela. jag gick upp, åt, tog på mig kläder och gick till Frölunda Torg, tog 7:ans spårvagn till kapelplasten för att sedan träffa henne . När hon hade kommit till hållplatsen där j...

Ovido - Quiz & Flashcards