johanejdemyr117

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Johan Ejdemyr - 9 augusti 2016 17:54

Idag har jag inte gjort mycket mer än att vara ute och gå,ta kort och pratat med vendela. Igår därimot var jag med vendela i trädgårdsföreningen och gick runt sedan så satte vi oss och myste på en bänk efter det så åkte vi hem till vendela när vi var på Frölunda resecentrum så ösregnade det som tur var så hade jag med mitt paraply och så möte jag hennes mamma för första gången. Hon är väldigt snäll och en jätte go förälder. Jag,vendela och hennes mamma satte sig ner och mysapratade om allt möjligt sedan så följde vendela med mig till bussen och väntade tills jag skulle åka. Världens goaste flickvän får jag säga ni får ha det bäst nu ska jag fortsätta att skriva med min goa flickvän så hej svejs ???

Ovido - Quiz & Flashcards