johanejdemyr117

Alla inlägg den 1 september 2016

Av Johan Ejdemyr - 1 september 2016 17:46

Hej på er. Isag gick jag upp 09:00 för att träffa min söta älskling vendela. jag gick upp, åt, tog på mig kläder och gick till Frölunda Torg, tog 7:ans spårvagn till kapelplasten för att sedan träffa henne . När hon hade kommit till hållplatsen där jag väntade så stod vi och pratade lite nedanstående vi kollade när nästa 7:a skulle komma. Sedan så när vi gick på spårvagnen så åkte vi till Frölunda Torg. När vi hade gått av då gick vi förbi där jag bor och till rudalen, vidare mot brandstationen och sedan tillbacka till Frölunda torg. Det var jätte roligt att möta vendela idag. Vi hade det väldigt roligt när vi gick och småpratade om skolan och lite annat smått och gott. Innan vi skiljdes åt när hennes buss kom så kramade jag henne och gav henne en puss på kinden, sedan så gick jag hem och tog mig en dusch. Nu ska jag äta soppa så ni får ha det så jätte bra och glöm inte att ge kärleken som era flickvänner och pojkvänner förtjänar så får ni ha det best hej hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards