johanejdemyr117

Alla inlägg den 8 september 2016

Av Johan Ejdemyr - 8 september 2016 17:01

Idag har det varit chill och jag har vaknat och ättit etc är lite trött nu men jag sate mig ocv spelade just cause 3 lite och idag så skulle jag träffa min goa och söta Vendela. Jag gick hemifrån typ vid kl 12:20 så gick jag till Frölunda torg där jag tog 7:ans spårvagn till kapelplasten och satte mig och väntade på att vendela skulle sluta Sean komma till mig. När jon kom så kramades vi och sedan pratade vi lite om vad j8n gjort idag undertiden vi väntade på spårvagnen vi skulle åka med till från kapelplasten till Frölunda torg och väntade med henne me dans hon väntade på hennes buss så kramades vi och sedan gick jag hem så nu sitter det DN trött Johan här och skriver detta inlägg så ni får ha det så jätte bra på dreamfilm hej hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards